Tirsdag 14 april kommer Magnar, som har laget VHF PA trinnet, til Lialøkken for å ha en gjennomgang/Opplæring på bruken av trinnet
Les mer
Trondheimsgruppen av NRRL
Tirsdag 14 april kommer Magnar, som har laget VHF PA trinnet, til Lialøkken for å ha en gjennomgang/Opplæring på bruken av trinnet
Les mer
25 mars ble det offentliggjort revidert forskrifter om Radioamatørlisens.Det er nå kommet en begynner lisens men redusert båndplan og effekt grenser. NRRL sammen med NKOM,
Les mer
Kun et døgn etter at Stian, LB5SH, var kommet hjem fra 3Y0K Bouvet DXpeditionen var han på Lialøkken for å vise bilder/videoer og ikke minst
Les mer
Stian LB5SH kommer på gruppemøte for å holde foredrag om 3Y0K Bouvet DXpeditionen.Han har tatt mange bilder og har utrolig mye å fortelle.Møt opp til
Les mer
Vi er nå ca. 10 dager ut i 3Y0K DXpeditionen.Det er mange amatører som har hatt kontakt med dem på mange bånd. Pr 09mars ca.
Les mer
Tilstede; Tor, LA3WAA, kassererØyvind, LB2PJ, StyremedlemBjørn, LA1UW, sekretærKajetan, LA8WJA, varamedlem Meldt forfall;Stian, LB5SH, Leder (Er på 3Y0K – Bouvet DXpeditionen) 1. Gruppesaker Tor leder møtet
Les mer